la voglio!!!!!
- chicco4everit
- Messaggi: 154
- Iscritto il: sabato 11 febbraio 2006, 21:49
- Località: milano prov.
- chicco4everit
- Messaggi: 154
- Iscritto il: sabato 11 febbraio 2006, 21:49
- Località: milano prov.
Re: la voglio!!!!!
... re=related
- chicco4everit
- Messaggi: 154
- Iscritto il: sabato 11 febbraio 2006, 21:49
- Località: milano prov.
- MUGENPOWER
- HCI member
- Messaggi: 10574
- Iscritto il: lunedì 19 gennaio 2009, 17:27
- Località: Faenza (RA)
- chicco4everit
- Messaggi: 154
- Iscritto il: sabato 11 febbraio 2006, 21:49
- Località: milano prov.
- MUGENPOWER
- HCI member
- Messaggi: 10574
- Iscritto il: lunedì 19 gennaio 2009, 17:27
- Località: Faenza (RA)
- denwis86
- HCI member
- Messaggi: 13025
- Iscritto il: lunedì 8 settembre 2008, 12:23
- Località: PADOVA - Baone
Re: la voglio!!!!!
siete old come la cacca di tirannosauro
Toglietemi tutto, ma non il mio portatarga®-over 293 000
-
alex_novi
- HCI member
- Messaggi: 14779
- Iscritto il: martedì 20 giugno 2006, 22:56
- Località: JDMo - JDMilf
Re: la voglio!!!!!
ne hanno già distrutte un pò in gara!
- Charlie
- HCI member
- Messaggi: 4761
- Iscritto il: domenica 16 ottobre 2005, 13:39
- Località: East Coast Romagna
Re: la voglio!!!!!
non la metteranno mai in commercio... hanno fatto il CR-Z
"Secondo me sono gli spagnoli che devono fare meno pugnette e dare più gas" (SIC 58)
- tonyclifton
- HCI member
- Messaggi: 7168
- Iscritto il: sabato 20 febbraio 2010, 16:41
- Località: Cagliari
Re: la voglio!!!!!
Uguali uguali eh??Charlie ha scritto:non la metteranno mai in commercio... hanno fatto il CR-Z
C'è un po' di TypeR in ognuno di noi!
マキシム
EK>eg
マキシム
EK>eg
- delta08
- Messaggi: 6858
- Iscritto il: giovedì 29 giugno 2006, 8:44
Re: la voglio!!!!!
Charlie ha scritto:non la metteranno mai in commercio...
anche perchè nessuno la prenderebbe
-
Joker VTEC
- Messaggi: 1412
- Iscritto il: giovedì 8 maggio 2008, 0:30
- Località: Roma
Re: la voglio!!!!!
Che merda di macchina, finchè qualche rivista non la mette a confronto con la FN2 sarà totalmente inutile.
- Ric_Type
- Messaggi: 696
- Iscritto il: lunedì 24 maggio 2010, 13:57
- Località: Padua Lost Adventure J. J. A.
Re: la voglio!!!!!
Ne voglio una anche IOoooo !!!!!!
Un pò di dati:
On October 23, 2009, Honda officially announced the end of the mid-engine NSX Super GT's participation in Super GT racing due to new Super GT regulations that allowed the use of only front engine,rear drive cars. On November 15, 2009, Honda announced that, despite withdrawing the NSX from Super GT competition, it would campaign a car for the 2010 season. Honda revealed that the car it would be based on the cancelled 'New NSX' production vehicle. Honda's decision to campaign a non-production vehicle required it to obtain special permission from Super GT organizer to be exempt from the production homologation requirements for the series. They were allowed to use it on the basis that it was based on a production-ready car, even though said car had been cancelled.
Then, on December 22, 2009, Honda announced the HSV-010 GT as the successor to the NSX Super GT in the Super GT series. Unlike typical Super GT cars, the vehicle is not based on any production vehicle that is made available to purchase by the general public.
The Honda HSV-010 GT is a front mid-engine, rear-wheel drive layout to comply with Super GT regulations. The engine is a 3,397 cc (207.3 cu in) V8 that produces over 500 bhp (370 kW) and is mated to a Ricardo gearbox.
http://world.honda.com/news/2010/c100118HSV-010-GT/
troppo fica
Un pò di dati:
On October 23, 2009, Honda officially announced the end of the mid-engine NSX Super GT's participation in Super GT racing due to new Super GT regulations that allowed the use of only front engine,rear drive cars. On November 15, 2009, Honda announced that, despite withdrawing the NSX from Super GT competition, it would campaign a car for the 2010 season. Honda revealed that the car it would be based on the cancelled 'New NSX' production vehicle. Honda's decision to campaign a non-production vehicle required it to obtain special permission from Super GT organizer to be exempt from the production homologation requirements for the series. They were allowed to use it on the basis that it was based on a production-ready car, even though said car had been cancelled.
Then, on December 22, 2009, Honda announced the HSV-010 GT as the successor to the NSX Super GT in the Super GT series. Unlike typical Super GT cars, the vehicle is not based on any production vehicle that is made available to purchase by the general public.
The Honda HSV-010 GT is a front mid-engine, rear-wheel drive layout to comply with Super GT regulations. The engine is a 3,397 cc (207.3 cu in) V8 that produces over 500 bhp (370 kW) and is mated to a Ricardo gearbox.
http://world.honda.com/news/2010/c100118HSV-010-GT/
troppo fica
本田技研工業株式会社
Grazie Soichiro Honda per il miglior 1800cc aspirato al mondo ! " B18C "
Grazie Soichiro Honda per il miglior 1800cc aspirato al mondo ! " B18C "
- Mick Doohan
- HCI member
- Messaggi: 18834
- Iscritto il: lunedì 11 ottobre 2004, 8:51
- Località: Padova
- Contatta:
Re: la voglio!!!!!
sei proprio burba ...
Mick Doohan on EP3 & Seat Ibiza TGI: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1265690.html
- simolude
- (h)old
- Messaggi: 6217
- Iscritto il: domenica 10 ottobre 2004, 17:50
- Località: ess.ppi.cu.er.
Re: la voglio!!!!!
sezione sbagliata